Jean Luc Godard, ο maitre της Nouvelle Vague σκηνοθετεί τον Jean Paul Belmondo και την Anna Karina σε μια ανορθόδοξη ταινία που είναι τόσο extraordinaire που έγινε κλασική. Το Pierrot le Fou σηματοδότησε τη μετά black & white περίοδο του Godard, η οποία ξεκίνησε το 1966.
Σε πιο ανοιχτά πλάνα, σε ζωηρά χρώματα, λιγότερο “πικρό” και πιο relaxed, το Pierrot le Fou αποδεικνύει τη μαεστρία του Godard ν’ ανακατεύει κι έπειτα να προσπερνάει τα Χολιγουντιανά genres ενώ κάνει τον Ευρωπαϊκό κινηματογράφο κυρίαρχο της παγκόσμιας μεγάλης οθόνης. Η ταινία θα μπορούσε να είναι gangster movie αλλά και δράμα ή ίσως περιπέτεια ή ακόμα και romance. Ο Godard δεν θέλει να μείνει πιστός σ’ ένα είδος αλλά στο στιλ. Αν κι η πλοκή εξελίσσεται εύκολα, η φωτογραφία υπάρχει για ν’ αποτυπώσει το tone και όχι το story. Ο Godard δημιουργεί σκηνές όχι για να εξυπηρετήσει το σενάριο αλλά την αισθητική.