Του Χρήστου Ζαμπούνη
Παρ’ ότι η φήμη διεψεύσθη αμέσως, ένας από τους αστικούς μύθους που επανήλθαν στα λονδρέζικα σαλόνια μετά την στέψη του Καρόλου Γ’ ήταν το χειρόγραφο σημείωμα που έρραψε στο εσωτερικό ενός παλτό του τότε πρίγκηπος της Ουαλλίας ένας βοηθός ράφτη του Οίκου Turnbull & Asser. Το όνομά του; Alexander Mc Queen. Ασφαλώς και όχι, τα άρρενα μέλη της δυναστείας των Windsor δεν θα εδύναντο να ενδύονται με «ετοιματζίδικα», έστω και αν επρόκειτο για marques de luxe. Η ανακοίνωσις του Οίκου Dior ότι έντυσε τον Harry, δούκα του Sussex, για το Coronation, μόνον όνειδος δύναται να προκαλέσει εις τους απανταχού gentlemen. Το εάν επληρώθη ή όχι η «ρεζέρβα» για την ανωτέρω ενδυματολογική επιλογή μικρή σημασία έχει εάν αντιπαραβληθεί με την bespoke jaquette που φορούσε ο πατέρας του στους γάμους του με την Meghan Markle.
Αυτήν την φορά η φήμη ότι την έχει ξαναφορέσει προ 34 ετών, επαληθεύθη. «Sustainability», βιωσιμότης, ιδού η φιλοσοφία του Καρόλου. Δεν πετάει τίποτε, και κάθε χρόνο τα περίφημα πανωφόρια Barbour ταξιδεύουν έως το εργοστάσιο του Southfields για να καθαρισθούν με κερί. Το ίδιο ισχύει και με τα «αθάνατα» υποδήματα του Οίκου John Lobb, όπου πλην της τακτικής τους στιλβώσεως αλλάζουν μόνον οι σόλες. Σε αντίθεση με τον θείο του βασιλέα Εδουάρδο Η’, ο οποίος διεκρίθη, μετά την εκθρόνισή του, για τα «checks and balances», τους τολμηρούς δηλαδή χρωματικούς συνδυασμούς, ο ανηψιός είναι υπέρμαχος μίας συντηρητικής αρμονίας, μακριά από τις εκκεντρικότητες. Σταυρωτά blaser με οκτώ κουμπιά pochette, μονόχρωμα υποκάμισα Anderson & Steppard, kilt διακριτικά όταν είναι στην Σκωτία, και εσχάτως, στο επίσημο πορτραίτο, ένα μονόπετο κοστούμι, με το δεξί χέρι στην τσέπη του σακακιού, ιδού το style Charles III.