του Χρήστου Ζαμπούνη
O Kevin Kostner δεν παρέστη πέρυσι στην τελετή της απονομής των Golden Globes για να παραλάβει την Χρυσή Σφαίρα του Καλύτερου Ηθοποιού σε Δραματική Σειρά. Αιτία; Οι πλημμύρες στην Santa Barbara.
Ακριβώς έναν χρόνο μετά, οι «δυσμενείς καιρικές συνθήκες» έχουν μεταφερθεί στην επιβίωση της ίδιας της σειράς. Ο βραβευμένος και με Όσκαρ 69χρονος ηθοποιός, για το «Dancing with the wolves», φαίνεται ότι αποχωρεί από το σύγχρονο Western, παρά την αστρονομική αμοιβή των 500.000 δολλαρίων που ελάμβανε ανά επεισόδιο. Ο λόγος; Θέλει να γυρίσει την δική του σειρά με παραπλήσια θεματολογία. Είναι αλήθεια ότι το «Yellowstone» υπήρξε «παιδί» άλλου, του πλέον παραγωγικού σεναριογράφου της τελευταίας δεκαετίας, του Taylor Sheridan.
Όποιος έχει παρακολουθήσει την σταδιοδρομία του Τεξανού ηθοποιού στην αρχή, σκηνοθέτου στην συνέχεια, δημιουργού και παραγωγού εν τέλει, δεν δύναται παρά να θαυμάσει την βαθεία του γνώση περί της Αγρίας Δύσεως, όπως την ονομάζαμε παλαιότερα – και συνεχίζει να είναι σε μεγάλο βαθμό. Αναφέρω ενδεικτικώς: «Hell or High Water», «Wind River», «Mayor of Kingstown», «Tulsa King», και, φυσικώ των λόγω, «Yellowstone». Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, αναγιγνώσκω στο «Variety», ότι απέκτησε τα δικαιώματα ενός βιβλίου που εξιστορεί τον 40χρονο πόλεμο ανάμεσα στους λευκούς εποίκους και την φυλή των Κομάντσι. Ο τίτλος του «Empire of the Summer Moon». Για τους επιμελείς θεατές ας μου επιτραπεί να συστήσω την παρακολούθηση του έργου του Sheridan από την αρχή και όχι από το τέλος, έστω και αν ο Kevin Kostner στο «τέλος» ανήλθε κατηγορία με το αριστούργημα του τίτλου.